Sneller klaar dan verwacht: de nieuwe blog lay-out!
Mijn eigen plekje op het internet is weer wat meer van mijzelf geworden.
Ik heb ineens van deze verandering gebruik gemaakt om wat orde te scheppen in mijn blog (zie bovenstaande tabbladen).
Alle blogberichten verschijnen nog steeds op de startpagina hier onder ‘Sheena blogt’ maar in de tabbladen groepeer ik nog eens het één en ander om later alles gemakkelijk terug te vinden.
Mijn ‘naaiprojecten to-do’ pagina die ik had staat nu onder ‘maakt’, en de give-aways kregen hun eigen button!
Ik heb nu ook een koala logo dat ik kan gebruiken als ontwerp voor mijn eigen naailabels. Iets wat ik weldra eens ga bestellen, ik ben er alleen nog niet helemaal uit waar ik het ga bestellen.
Waarom een koala? Omdat het zo schattig is, maar ook omdat ik een zwak heb voor Australië. Dus een verwijzing naar dat land mocht zeker niet ontbreken.
Misschien dat er de komende weken hier en daar nog wel iets zal worden aangepast.. zo’n zaken moeten wat groeien hé. We zien wel.
Veel leesplezier!
Sheena
Blogaanpassingen
De komende uren/dagen/weken(?) ga ik (in samenwerking met manlief, mijn IT-held) de lay-out van mijn blog een beetje aanpassen.
Dat blijkt nog niet zo eenvoudig te zijn. Het zou dus kunnen dat mijn blog er tijdens dit aanpassingsproces soms wat vreemd uit ziet wanneer je hier terecht komt.
Geen paniek in dat geval! Dat zal allemaal wel terug in orde komen.
Hoop ik 🙂
Tot snel,
Sheena
PS: ik bestelde vanochtend het stofje van de blogpost hieronder. Me = happy 🙂
Het is hier zo stil
Ik heb nog niet veel kunnen bloggen deze week en ik mis het al een beetje.
Deze week had ik gewoon niet zoveel te vertellen, ik had vaak BIJNA iets om te vertellen maar nog niet helemaal.
Zo had ik BIJNA een dekentje gemaakt maar ik wou er een paspel tussensteken en ik had maar drie meter paspel wat te weinig was. Manlief was zo vriendelijk geweest om onder de middag eens in de buurt van zijn werk een Veritas binnen te springen voor extra paspel maar natuurlijk (dat heb ik dan altijd voor) was de kleur die ik wou (gewoon blauw, zo moeilijk is dat nu toch niet) niet te vinden. ’s Avonds dacht ik dan online paspel te bestellen maar OF de verzendkosten waren even hoog als de prijs van de paspel, OF ik kon alleen met overschrijving betalen en daar had ik geen zin in (te lui).
Dus… geen paspel, geen deken.
Daarna had ik BIJNA mijn blog een nieuwe look gegeven, met een ‘logo’ dat ik dan ook zou kunnen gebruiken om mijn eigen labels te laten ontwerpen. Maar het is nog niet af. Manlief is het voor mij aan het maken en het resultaat is nog niet 100% mijn goesting (ja, ik ben nogal een moeilijke denk ik!).
Dan had ik ook BIJNA het vestje voor baby of kind afgewerkt (nee niet waar, ik vrees dat ik nog steeds aan één van de mouwen bezig ben… ik ga serieus mogen doorbreien om mijn eigen deadline te halen).
Verder had ik ook nog BIJNA een boek uitgelezen (ik rouw van jou). Maar gisteren was ik dan weer nét te moe om de allerlaatste pagina’s nog te lezen dus die zijn voor vanavond.
We zijn deze week ook allemaal wat ziekjes thuis en het zijn drukke tijden op het werk. Ik ben heel blij dat het weekend eraan komt.
Ik wil jullie ook nog even bedanken voor jullie reacties op het overlock bericht. Super interessant om te lezen! Ik denk dat de algemene conclusie is dat wie een overlock heeft er toch heel tevreden over is. Ik ga de volgende kerst/verjaardag dus centjes verzamelen om er mij ook één te kunnen aanschaffen.
De laatste week van mijn give-away gaat in. Ik vind het superleuk dat er al zoveel mensen meedoen en ik kijk er al naar uit om voor één van jullie aan de slag te gaan 🙂
Fijn weekend iedereen!
Sheena
Een nieuwe pagina
Ik heb hierboven een nieuwe pagina toegevoegd waarin ik vanaf nu alle naaiprojecten zal verzamelen die ik online of offline ben tegengekomen en die ik van plan ben te maken. Zo vind ik zelf alles gemakkelijk terug want ik raak het overzicht al een beetje kwijt. En wie weet kan het voor iemand van jullie ook wel interessant zijn? Ik zet overal de link bij indien er online een patroon van beschikbaar is.
Ik zie hier ook net dat ik nog eens dringend mijn ‘Sheena leest’ lijst moet updaten, ik heb alweer heel wat boeken gelezen ondertussen. Dat is dan voor de volgende keer. Nu snel nog wat patronen knippen!
Fijne avond nog,
Sheena

