Zelfgemaakte doopsuikerzakjes

Dit wou ik jullie nog laten zien: de doopsuikerzakjes waar ik zoveel werk aan gehad heb. Ze zien er nochtans heel eenvoudig uit!
Ik gebruikte de uitleg van Pieke Wieke.
In plaats van te werken met flockfolie kochten wij buttons om op de zakjes te spelden.
Het lintje dat rond de zakjes zit vonden we bij Nekkertex. Toevallig stonden daar dezelfde bijtjes op als op het kaartje en de buttons! De stofjes komen ook van bij Nekkertex.

Het zelf maken van doopsuikerzakjes was niet bepaald goedkoper dan de doosjes die we bij de geboorte van grote broer gekocht hadden. Dus om geld uit te sparen zou ik het niet meteen aanraden (en ik kan het weten want ik hou zo’n zaken bij in excelfiles en al 😉 )
Maar het was wel een leuk tijdverdrijf in de weken dat ik thuis was voor de bevalling en het is toch nét iets leuker om iets zelfgemaakt uit te delen dan een gekocht doosje uit de winkel.

DSC07253b

De presentatiekast werd door mijn papa gemaakt (heel last minute door de plotse komst van Iben, maar op dag twee stond ze al te pronken in het ziekenhuis!)

DSC07237
Groetjes,

Sheena

9 antwoorden op “Zelfgemaakte doopsuikerzakjes”

  1. Wat mooi en leuk allemaal…. Het doopsuiker, het kaartje, het bakje en Iben zelf… Een dikke proficiat met je zoontje erbij… Mijn zoon werd ook op 11 juli geboren, maar was wel in 1983…

    Groetjes,
    Jeanine

    1. Hallo, ik heb je doopsuiker gisteren in de bus ontvangen. In het echt ziet het er nog leuker uit! En de bonen zijn lekker. 🙂 Bedankt! Groetjes,

  2. Proficiat met jullie zoontje ! Iben, wat een mooie naam ! De zakjes zien er ontzettend leuk uit met die frisse kleurtjes. En wat een keitof kaartje en buttons !

  3. Oh, het doet me altijd plezier om foto’s te zien wat er met mijn tutorials gemaakt wordt. Leuk hoe alles zo mooi samen past! Bedankt trouwens voor de link naar m’n blog.
    Dikke proficiat met jullie tweede zoon. Geniet er van!

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *