bijzONDERGOED & een weggevertje!

Ik heb hier heel veel restjes tricot liggen en wat kan je zoal doen met restjes tricot? Wel, …..ondergoed maken bijvoorbeeld! Ik maakte enkele onderbroekjes voor grote broer volgens dit patroon en met de extra tips van hier.

Leuk om te maken en de ideale restjesverwerking!

onderbroeken

Omdat ik deze maand iets te vieren heb (mijn 2de blogverjaardag woehoew, de tijd vliegt!) deel ik nog eens iets uit, namelijk: een verrassingspakket met tricot-restjes waar een creatieve ziel nog heel wat moois mee kan maken. De stoffen zijn allemaal afkomstig uit de voorraad van Kiwi Fabrics.

Wie maakt er kans om te winnen?

– volgers van Sheena blogt,

– die hieronder een reactie achterlaten

Op 24 april maak ik de winnaar bekend!

Groetjes,

Sheena

42 antwoorden op “bijzONDERGOED & een weggevertje!”

  1. Proficiat met je tweede blogverjaardag! Ik volg hier met plezier! En mooie stofjes die je verkoopt! Ik doe dus graag mee met je give away.

  2. Mijn zoontje gaat deze zomer uit de rompers en in de boxers…. leuk leuk leuk om ze zelf te maken! Ik doe mee 🙂

  3. Jee, wat mooi! Ik doe graag mee! Winnen zou me de spreekwoordelijke schop geven, want eigenlijk staat dit al heel lang op mijn lijstje.

  4. Proficiat met je blogverjaardag, ik kan alleen maar beamen dat de tijd vliegt!
    Het patroon printte ik een tijdje geleden ook af, maar ik heb nog niet de tijd genomen om er ook mee aan de slag te gaan. Wie weet schuift het binnenkort wat hoger op de agenda?

  5. Mooie broekjes! Ga ik ook op mijn To Do lijstje plaatsen 🙂 Proficiat met jouw 2de blogverjaardag! Ik doe ook graag mee voor de mooie tricotrestjes. 24 april is voor mij al een bijzondere dag om naar uit te kijken. We vieren dan Finn zijn eerste verjaardag. 🙂

  6. Proficiat met je blogverjaardag!! Hiep hiep hoera! En zo leuk dat ondergoed! Super tof gedaan! Ik maak graag kans op het pakketje! Met restjes leuke tricootjes kan ik zeverdoekjes maken voor Flavie, een goeie voorraad daarvan is geen overbodige luce!

  7. Dikke Proficiat, ik volg hier al een tijdje heel graag mee, dus dat er nog vele jaren mogen bijkomen 🙂
    Ik doe natuurlijk ook graag mee, tricot is altijd wel handig om in huis te hebben als er een babyboom aan de gang is in de vrienden-en familiekring!!

  8. Zo schattige onderbroekjes!
    Dat zou hier geweldig welkom zijn om de tricotvrees te overwinnen. Een mens moet vooral oefenen, nietwaar 😉

  9. Ik doe mee! Het zijn zo mooie stofjes en ik zie al mutsjes en zeverslabjes verschijnen onder het machien.
    Misschien wordt het dan ook eens (eindelijk!) tijd voor die overlock 🙂
    Proficiat!

  10. Van harte gefeliciteerd met je blogverjaardag. Ik lees je telkens weer met veel plezier.
    Ik doe ook graag mee! 1001 projectjes in mijn hoofd waar die tricootjes goed bij van pas zouden komen.

  11. Wat een leuke boxershorts. Daar zou ik mijn zoontjes ook blij mee maken 🙂 (note to myself: toch maar al de restjes bijhouden!)
    Ik doe graag mee met je give-away, hartelijk gefeliciteerd met je blogverjaardag. x

  12. Heel mooi, en ideaal als restjesverwerking! De marcellekes maakte ik ook al enkele keren, de boxers staan nog op het to-do lijstje.
    Ik waag graag mijn kans!

  13. Ik doe ook graag mee. Jouw stoffen zijn altijd zo mooi en ik heb nog wat babyleggings op mijn to-do lijstje staan…

  14. Wat een leuke blog heb je! Ontdekt via de Sew + Show van Straightgrain. Ben je gelijk gaan volgen en doe graag mee met je give-away!

  15. Gefeliciteerd met je blogverjaardag.
    En ik doe graag mee met je give away. Verrassingspakketjes zijn ook zo spannend.

  16. Oh daar doe ik ook heel graag aan mee, boxershortjes staan hier ook nog op de planning voor mijne zoon zijn 2.5 jarige-kontje 🙂

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *